Do programu mogą dołączyć zarówno osoby prywatne, zainteresowane zamontowaniem fotowoltaiki w swoim domu, jak i przedsiębiorcy, zdecydowani na instalacje np. na powierzchniach biurowych czy magazynowych. W przypadku klientów indywidualnych Columbus przekaże 5 proc. wartości instalacji wybranemu klubowi, natomiast jeśli klientem jest podmiot gospodarczy, jego ulubiona drużyna otrzyma 3 proc. wartości umowy.
– Rynek fotowoltaiki w Polsce jest obecnie najszybciej rozwijającym się ze wszystkich sektorów OZE. Widzimy to m.in. po stale rosnącej liczbie naszych klientów, wśród których są przecież fani różnych sportów. Dzięki zgłoszeniu się do naszego programu, mogą oni realnie wesprzeć swoją ulubioną drużynę, nie ponosząc przy tym żadnych nakładów finansowych – komentuje Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu Columbus.
Zobacz również
Do obsługi akcji powstała dedykowana strona internetowa wspierajswojklub.pl, za pomocą której osoby zainteresowane mogą uzyskać ofertę od firmy Columbus, a w przypadku decyzji o zakupie fotowoltaiki – wybrać klub, na rzecz którego chcą przekazać część wartości umowy. W serwisie znajduje się gotowa lista drużyn sportowych, która będzie sukcesywnie poszerzana o kluby zgłoszone przez kibiców lub działaczy sportowych. Co istotne, nie ma tu żadnych ograniczeń w zakresie dyscyplin.
– Program przetestowaliśmy w łódzkich klubach piłkarskich Widzew Łódź i ŁKS Łódź, gdzie uzyskał bardzo pozytywny oddźwięk. Kibice mają wielką satysfakcję z tego, że przy okazji wymiany źródła energii stają się jednocześnie sponsorami swoich ulubionych drużyn – dodaje Łukasz Jaronik.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach