Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W najnowszej kampanii marketingowej „Dostęp do przeszłości” Columbus, dostawca fotowoltaiki, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.
O autorze
1 min czytania 2022-01-18

Bohaterem kreacji reklamowych Columbusa jest szalony naukowiec, inspirowany filmem „Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić po 30-40 zł miesięcznie. W rolę odkrywcy wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński).

W swojej kampanii Columbus z nostalgią wspomina kolorowe lata 90. i wszystko, co z nimi związane, a jednocześnie podkreśla, że we współczesnych realiach możliwy jest powrót do cen energii z tamtych lat. Pomoże w tym darmowa energia ze słońca. Dzięki prawidłowo dobranej instalacji fotowoltaicznej, która pokryje zapotrzebowanie domu na prąd przez cały rok, rachunki za energię można ograniczyć nawet o 90%, czyli do niezbędnego minimum.

Jednym z kanałów, w których promowana jest kampania, nie bez powodu została Telegazeta, określana mianem „Internetu lat 90.” Z tego źródła nadal korzysta wielu Polaków. Według badań Kantar z 2019 r., usługa teletekstu ma 2,7 mln użytkowników, a 85% z nich korzysta z Telegazety przynajmniej raz w tygodniu. Reklamę Columbusa można obejrzeć na stronie o numerze 544.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza Telegazetą, kampanię można zobaczyć także na kanałach społecznościowych Columbus, w wybranej prasie, serwisach internetowych oraz na dedykowanej stronie: dostepdoprzeszlosci.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing