#comeandcomplain – niestandardowa promocja Polski

Oscar dla Wajdy, pierwsze komputery Commodore i Atari Jacka Trzmiela, czy dzieła Stanisława Lema przetłumaczone na 40 języków – „A kto to jeszcze pamięta?” pyta przewrotnie bohater najnowszej kampanii Poland. Come and complain.
O autorze
1 min czytania 2013-07-23

Poland. Come and complain. to akcja mająca w niestandardowy sposób promować Polskę i polską kulturę za granicą w oparciu o to, co Polacy lubią robić najbardziej, czyli narzekać. Bohaterowie przygotowanych na potrzebę kampanii materiałów filmowych narzekają na dzieła sztuki, życie codzienne, czy wkład Polaków w rozwój technologii.

Lekko ironiczne i zabawne dialogi bohaterów filmów: taksówkarza, eksperta kulturowego oraz komputerowego geeka, pokazują, że Polska jest krajem kreatywnych i cenionych na całym świecie umysłów, a jej dorobek kulturowy znany jest również poza granicami naszego kraju.   

Autorzy kampanii zachęcają do narzekania pod specjalnym hashtagiem #comeancomplain, niejednokrotnie wywołując u odbiorców efekt zupełnie odwrotny: potrzebę opowiedzenia innym o tym, dlaczego Polacy są wartościowi i co w Polsce jest najlepsze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorami pomysłu są Jan Mosiejczuk i Tomasz Chojnacki z Blacklama.pl. Produkcją klipów zajęło się warszawskie Papaya Films, za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Bird&Co.

Zapraszamy na fanpage akcji

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się