Communication Unlimited autorem kampanii Superbrands

Wystartowała kampania Superbrands, która promuje marki polecane przez Polaków i wyróżnione Godłem Superbrands i Business Superbrands 2020.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

Autorem obecnej na nośnikach citylight, w kinach oraz internecie kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, jednocześnie partner strategiczny Superbrands Polska.

– Kampania podkreśla lokalny aspekt projektu Superbrands, który, choć nazwę ma obcojęzyczną i zasięg międzynarodowy, to jako Superbrands Polska koncentruje się na polskim rynku i na deklaracjach polskich konsumentów. „Polskość” projektu oraz wyróżnionych marek podkreślamy w kampanii poprzez element graficzny – kontur Polski oraz w haśle – informuje Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Superbrands to organizacja, która od 25 lat na całym świecie, a od 15 w Polsce wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich rozwój.

Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Szczególne miejsce w wyłonieniu laureatów zajmuje Rada Marek. To gremium Ekspertów, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Rada Marek stanowi stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, a wyniki jej obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek i przyznanie tytułu Superbrands 2020.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marki biznesowe, wyróżnione w XIV edycji Projektu tytułem Business Superbrands 2020, zostały wybrane przez Ekspertów Konfederacji Lewiatan (najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej). Ocenili oni jakość produktów lub usług / jakość relacji B2B / innowacyjność / działania CSR.

W tym roku statuetki oraz Albumy Superbrands odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W gronie marek nagrodzonych w XIV edycji Superbrands Polska znalazły się: AMS, ANWIL, APART, AXA, BIOVITAL, BOSCH, CEKOL, CEWE, CISOWIANKA, COCCOLINO, CONTINENTAL, DEKORAL, DPD, DRUTEX, ERGO HESTIA, FIT&EASY, FORBES, GAZETA.PL, INNOGY, JAN NIEZBĘDNY, JEDYNKA, KOLASTYNA, LEGO, LUKSJA, LUX MED, M1, NATUREK, ONET, POLBRUK, PORCELANA ĆMIELÓW, SAATCHI & SAATCHI, THERMOMIX, TOŁPA, TORK, UNIQA, VELUX, WARTA, WIELKOPOLSKI, WIRTUALNA POLSKA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się