„Współpracujemy z Unicef od 2016. Na co dzień dostarczamy wodę milionom Polaków, jednak pamiętamy również o tych rejonach świata, gdzie dostęp do wody pitnej jest ograniczony lub wręcz niemożliwy. Wspólnie z Unicef staramy się to zmienić. Dzięki środkom zebranym w 2016 roku udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce, dzięki którym bezpieczna woda mogła dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. W tym roku chcemy poprawić ten wynik.” – mówi Agata Berndt, PR Manager Nałęczów Zdrój S.A.
Kampanii outdoorowej towarzyszy komunikacja na produktach. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki Cisowianki z logo Unicef.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada Communication Unlimited, wspierająca Cisowiankę także w innych działaniach.
„Communication Unlimited od lat realizuje projekty zaangażowane społecznie. Stworzyliśmy kampanię „Pij Mleko! Będziesz Wielki”, wspólnie z marką Super-Pharm uczymy niewidome kobiety robić make-up, współpracujemy z fundacją Rak’n’Roll. Cieszymy się, będąc częścią tej szlachetnej inicjatywy Cisowianki i Unicef.” – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.
Kampania jest obecna na nośnikach outdoorowych w całej Polsce, potrwa do końca kwietnia 2018 r.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing