Communication Unlimited dla marki Perła

W pierwszej połowie listopada rusza serwis internetowy pod hasłem „Bez uczucia się nie da”. Jest to kolejny z projektów Browarów Lubelskich związany z kulturą i lifestylem. Celem serwisu jest prezentacja osób, które realizują swoje pasje z sercem.
O autorze
1 min czytania 2014-11-04

Za jego realizację oraz komunikację odpowiada agencja Communication Unlimited.

W serwisie „Bez uczucia się nie da” poza browarnikami znajdą się historie osób, które z sercem wykonują swoją pracę lub oddają się swoim pasjom: sportowcy, artyści, rzemieślnicy. Celem Perły, marki dla której autentyczność jest wartością kluczową, jest zwrócenie uwagi na osoby prawdziwie oddane temu, czym się zajmują.

– Pomysł stworzenia tego projektu zrodził się podczas jednej z moich wizyt w browarze. „Bez uczucia się nie da” to słowa jednego z naszych browarników. Zainspirowało nas to do rozpoczęcia poszukiwań prawdziwych osób, dla których pasja jest sposobem na życie. Chcieliśmy pokazać osoby, które potrafią żyć szczęśliwie, wykonując swoją pracę z miłością. Autentyczność tych osób jest tak zaskakująca, że postanowiliśmy poświęcić im naszą akcję marketingową – mówi Adam Tarasiuk z działu marketingu Browarów Lubelskich.

Start strony zaplanowany jest na 12 listopada. Wspierać go będą liczne działania w mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj