Za jego realizację oraz komunikację odpowiada agencja Communication Unlimited.
W serwisie „Bez uczucia się nie da” poza browarnikami znajdą się historie osób, które z sercem wykonują swoją pracę lub oddają się swoim pasjom: sportowcy, artyści, rzemieślnicy. Celem Perły, marki dla której autentyczność jest wartością kluczową, jest zwrócenie uwagi na osoby prawdziwie oddane temu, czym się zajmują.
Zobacz również
– Pomysł stworzenia tego projektu zrodził się podczas jednej z moich wizyt w browarze. „Bez uczucia się nie da” to słowa jednego z naszych browarników. Zainspirowało nas to do rozpoczęcia poszukiwań prawdziwych osób, dla których pasja jest sposobem na życie. Chcieliśmy pokazać osoby, które potrafią żyć szczęśliwie, wykonując swoją pracę z miłością. Autentyczność tych osób jest tak zaskakująca, że postanowiliśmy poświęcić im naszą akcję marketingową – mówi Adam Tarasiuk z działu marketingu Browarów Lubelskich.
Start strony zaplanowany jest na 12 listopada. Wspierać go będą liczne działania w mediach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach