Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Communication Unlimited opracowało pierwszą kampanię telewizyjną Domino’s Pizza

Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza, zrealizowana przy wsparciu agencji Communication Unlimited.
O autorze
1 min czytania 2018-01-15

Tematem kampanii jest nowa pozycja w ofercie marki, przygotowana z myślą o okresie zimowym: rozgrzewająca pizza Tex-Mex oraz oferta promocyjna. 

„To debiutancka kampania telewizyjna Domino’s Pizza w Polsce. Sieć bardzo dynamicznie się rozwija. Kampania telewizyjna to istotny krok w umacnianiu pozycji marki zarówno w oczach naszych klientów, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Oczywiście silnym narzędziem sprzedażowym jest oferta promocyjna.” – mówi Maciej Jania, Managing Director w Domino’s Pizza Poland.

Marka podkreśla wysoką jakość swoich produktów, stąd w warstwie wizualnej to wrażeniowa opowieść o składnikach pizzy.

Materiał filmowy został twórczo zaadaptowany na polski rynek przez agencję Communication Unlimited. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konsumenci poszukują autentyczności – prawdziwych składników, starannego procesu oraz zaangażowania ludzi, którzy przygotowują jedzenie. Taka kombinacja jest gwarancją najlepszego, prawdziwego smaku. Przecież właśnie smak i szybkość dostawy są kluczowe w kategorii pizzy w dostawie.” – mówi Mirosław Skotarczyk, Head of Strategy w Communication Unlimited. 

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są spoty radiowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się