Kampania powstała w ramach Superbrands Polska, inicjatywy która jest częścią międzynarodowej organizacji działającej na rzecz brandingu.
Kampania zaczęła się 23 czerwca spotkaniem w stacji Mercedes (Marki – Podróbki – Export) – na spotkaniu odbyła się prezentacja raportu dostępnego na stronie Superbrands Polska oraz debata panelu eksperckiego. W debacie wzięli udział: dr Krzysztof Najder (Stratosfera by Deloitte), Paweł Niziński (better. CEE), Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) oraz dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, prof. SGH (Szkoła Główna Handlowa).
Zobacz również
Kolejne spotkania odbędą się 26 września (Marki – Podróbki – Biznes) oraz 13 października (Marki – Podróbki – Marki własne).
Elementem projektu jest akcja społeczno-edukacyjna, skierowana bezpośrednio do konsumentów (szczególnie tych, którzy już mieli kontakt z podróbkami); obejmie kina studyjne zrzeszone w sieci KINADS (od 24 czerwca) oraz nośniki CityLight AMS (od 1 lipca).
Kampania zaplanowana jest do 13 października.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing