Communication Unlimited przeciwko podróbkom

Agencja Communication Unlimited jest partnerem strategicznym odpowiedzialnym za kreację kampanii „Podrobione jest kradzione”- akcji społeczno-edukacyjnej mającej na celu zwrócenie uwagi na kwestie własności intelektualnej w kontekście marek.
O autorze
1 min czytania 2016-07-28

Kampania powstała w ramach Superbrands Polska, inicjatywy która jest częścią międzynarodowej organizacji działającej na rzecz brandingu.

Kampania zaczęła się 23 czerwca spotkaniem w stacji Mercedes (Marki – Podróbki – Export) – na spotkaniu odbyła się prezentacja raportu dostępnego na stronie Superbrands Polska oraz debata panelu eksperckiego. W debacie wzięli udział: dr Krzysztof Najder (Stratosfera by Deloitte), Paweł Niziński (better. CEE), Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) oraz dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, prof. SGH (Szkoła Główna Handlowa).

Kolejne spotkania odbędą się 26 września (Marki – Podróbki – Biznes) oraz 13 października (Marki – Podróbki – Marki własne).

Elementem projektu jest akcja społeczno-edukacyjna, skierowana bezpośrednio do konsumentów (szczególnie tych, którzy już mieli kontakt z podróbkami); obejmie kina studyjne zrzeszone w sieci KINADS (od 24 czerwca) oraz nośniki CityLight AMS (od 1 lipca).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania zaplanowana jest do 13 października.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się