… Stanach Zjednoczonych.
Helpzy.com to pierwsza platforma społecznościowa, na której dawanie jest ważniejsze niż branie. W zamian za podzielenie się wiedzą merytoryczną w naszym serwisie, wybrana organizacja społeczna otrzyma wpłatę. – podkreśla Konrad Kwiatkowski, założyciel Helpzy. – W tej chwili helpzy.com pomaga Fundacji Rak’n’Roll. Dodatkowo baza wiedzy zgromadzona dzięki użytkownikom, pomaga osobom szukającym informacji w różnych obszarach.
Zobacz również
Rosnące zainteresowanie tym start-upem nie dziwi, bo format jest świeży, a jednocześnie świetnie wpisuje się w rosnący trend dobroczynny.
Promowanie start-up’ów to wyzwanie marketingowe, niemal takie jak zakładanie start up’u. Pracujemy nad tym, kibicujemy, obserwujemy jak się rozwija – to jest świetne! Trzeba przyznać, że taka praca doskonale pozwala być up-to-date. – podkreśla Sebastian Olszowy, Client Service Director CU.
Agencja Communication Unlimited od początku istnienia Helpzy.com wspiera projekt od strony kreatywnej, opracowała strategię mediową oraz zrealizowała film wizerunkowy dla tego znakomicie zapowiadającego się start-upu.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing