Contented by They.pl rozbudowuje zespół

W związku z dynamicznym rozwojem marki content marketingowej wydzielonej z agencji They.pl do zespołu Contented dołączyły cztery nowe osoby.
O autorze
1 min czytania 2016-07-12

Copywriterskie prace związane z tworzeniem wpisów blogowych, artykułów sponsorowanych, infografik, ebooków m.in. dla branży wnętrzarskiej, budowlanej, medycznej oraz elektronicznej będzie wspierać Aleksandra Berka. Zaczynała jako redaktor w portalu muzycznym Brand New Anthem, zajmowała się korektą i redakcją tekstu w Kulturze Liberalnej oraz wydawnictwie W.A.B. Pracowała również w agencji PR-owej Garden of Words i digitalowej Fenomem.

Zarówno tworzeniem treści, jak i kontaktem z mediami w Contented by They.pl będzie się zajmować Katarzyna Szczepaniak. Z wykształcenia polonistka, zawodowo od 4 lat związana z mediami (głównie z internetem). Wcześniej pracowała jako traffic manager w sieci Adretail (Grupa Interia.pl). Współpracowała także z takimi serwisami, jak Xiegarnia.pl i Students.pl.

W organizacji eventów, współpracy z blogerami (np. z branży wnętrzarskiej), analizie mediów oraz tworzeniu strategii content marketingowych swoim doświadczeniem będzie wspierać Damian Kopankiewicz. Zawodowo związany z organizacją i promocją konferencji oraz projektów edukacyjnych. Przez prawie 2 lata zdobywał doświadczenie w Izbie Gospodarki. W MM Conferences S.A. odpowiadał za pozyskiwanie patronatów medialnych, współpracę z partnerami i komunikację w kanałach social media.

Tworzeniem wizerunku marki w internecie, kontaktowaniem się z dziennikarzami (głównie mediów elektronicznych), tworzeniem strategii działań wizerunkowych oraz sprzedażowych zajmie się Monika Pigan. Doświadczenie zdobywała w agencji Business & Culture. Wcześniej pracowała jako dziennikarz Wiadomości Onet.pl. Była też redaktorem nabywającym w dziale literatury pięknej w Społecznym Instytucie Wydawniczym Znak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Contented by They.pl prowadzi projekty dla m.in. takich marek, jak: AccorHotels, Black Red White, Dekoria oraz Tubądzin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing