Copywriterskie prace związane z tworzeniem wpisów blogowych, artykułów sponsorowanych, infografik, ebooków m.in. dla branży wnętrzarskiej, budowlanej, medycznej oraz elektronicznej będzie wspierać Aleksandra Berka. Zaczynała jako redaktor w portalu muzycznym Brand New Anthem, zajmowała się korektą i redakcją tekstu w Kulturze Liberalnej oraz wydawnictwie W.A.B. Pracowała również w agencji PR-owej Garden of Words i digitalowej Fenomem.
Zarówno tworzeniem treści, jak i kontaktem z mediami w Contented by They.pl będzie się zajmować Katarzyna Szczepaniak. Z wykształcenia polonistka, zawodowo od 4 lat związana z mediami (głównie z internetem). Wcześniej pracowała jako traffic manager w sieci Adretail (Grupa Interia.pl). Współpracowała także z takimi serwisami, jak Xiegarnia.pl i Students.pl.
Zobacz również
W organizacji eventów, współpracy z blogerami (np. z branży wnętrzarskiej), analizie mediów oraz tworzeniu strategii content marketingowych swoim doświadczeniem będzie wspierać Damian Kopankiewicz. Zawodowo związany z organizacją i promocją konferencji oraz projektów edukacyjnych. Przez prawie 2 lata zdobywał doświadczenie w Izbie Gospodarki. W MM Conferences S.A. odpowiadał za pozyskiwanie patronatów medialnych, współpracę z partnerami i komunikację w kanałach social media.
Tworzeniem wizerunku marki w internecie, kontaktowaniem się z dziennikarzami (głównie mediów elektronicznych), tworzeniem strategii działań wizerunkowych oraz sprzedażowych zajmie się Monika Pigan. Doświadczenie zdobywała w agencji Business & Culture. Wcześniej pracowała jako dziennikarz Wiadomości Onet.pl. Była też redaktorem nabywającym w dziale literatury pięknej w Społecznym Instytucie Wydawniczym Znak.
Contented by They.pl prowadzi projekty dla m.in. takich marek, jak: AccorHotels, Black Red White, Dekoria oraz Tubądzin.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing