Dotychczasowa, udana współpraca pomiędzy HAND-PROD i ContentHouse przy budowie portalu Źródło Słońca (marka SunVi D3), będącego kompendium wiedzy o suplementacji witaminą D, zaowocowało następnym projektem – serwisem Zdrowy Diabetyk. To portal skierowany do osób, które na co dzień mają do czynienia z cukrzycą, gdzie specjalistyczne informacje znajdą zarówno chorzy, ich rodziny, jak i lekarze oraz pielęgniarki na co dzień pracujący z osobami dotkniętymi cukrzycą. Znajdują się tu informacje dotyczące choroby, ale także nowinki technologiczne dotyczące glukometrów i porady, które pozwolą chorym prowadzić aktywny i bezpieczny tryb życia.
– Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, ceniącą sobie innowacje. W związku z tym poszukiwaliśmy agencji, która będzie działać tak jak my z pasją, niestandardowo, wychodzić poza ramy. I stąd nawiązanie współpracy właśnie z ContentHouse – profesjonalne działanie z najlepszymi. Źródło Słońca pokazało nam, że stworzyliśmy wspólnie małe kompendium wiedzy o witaminie D3. Postanowiliśmy nie poprzestawać na tym i rozszerzyć aktywność o naszą docelową działalność, czyli Diabetologię.
Zobacz również
Celem Zdrowego Diabetyka jest przede wszystkim pacjent oraz dbanie o jego zdrowy tryb życia. Jednakże trafiamy również do rodzin, czy bliskich osób, które chorują na cukrzycę – zwiększając ich świadomość, wiedzę na temat tej choroby. Pragniemy pokazać wszystkim, że z cukrzycą da się normalnie żyć, spełniać swoje marzenia i kontynuować własne pasje.
Na portalu można również dowiedzieć się wiele o systemach do pomiaru glikemii, jakby nie było im bardziej nowoczesne urządzenie, tym znacznie lepszy komfort samokontroli cukrzycy – mówi Aneta Wojtowicz Kierownik ds. Sprzedaży w firmie HAND-PROD.
W ramach projektu specjaliści ContentHouse odpowiadają za strategię komunikacyjną, stworzenie polityki i struktury redakcyjnej portalu na temat cukrzycy, prowadzenie serwisu oraz kontakt z ekspertami medycznymi współtworzącymi treści. Agencja odpowiedzialna jest również za pozyskanie jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Firma HAND-PROD funkcjonuje na polskim rynku od 1986 roku jako jedna z pierwszych w kraju firm medycznych. Przez lata HAND-PROD był wyłącznym przedstawicielem i dystrybutorem produktów firmy Boehringer Mannheim GmbH – jednego z największych na świecie producentów leków i odczynników diagnostycznych. W 2006 roku firma rozpoczyna tworzenie sieci nowoczesnych stacji dializ, a diabetologia staje się kluczowym obszarem działalności HAND-PROD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing