fot. Ryszard Baranowski, BCC
Gala odbyła się 7 czerwca w Teatrze Wielkim w Warszawie. Medalem Europejskim wyróżniani są przedsiębiorcy z całej Polski z różnych branż, którzy produkują i promują wyroby i usługi, których jakość odpowiada rygorystycznym normom europejskim. Podczas wyboru laureatów specjalna komisja ocenia nie tylko jakość usług, ale również politykę pracowniczą czy dynamikę firmy.
Zobacz również
Zdecydowana większość finalistów to średnie i duże przedsiębiorstwa działające w branży produkcyjnej. ContentHouse jest wyjątkiem w konkursie, ponieważ reprezentuje małe firmy z sektora usługowego. – Jestem dumny, że nasza flagowa usługa – Business Content, polegająca na outsourcingu działań redakcyjnych, spotkała się z uznaniem komisji Medalu Europejskiego. To potwierdzenie, że tego typu rozwiązanie marketingowe jest potrzebne i przede wszystkim skuteczne biznesowo – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. – Nagroda jest potwierdzeniem, że obecnie jedną z najskuteczniejszych, z komunikacyjnego i budżetowego punktu widzenia, form marketingu jest właśnie content marketing – podkreśla.
Usługa Business Content polega na tworzeniu portali firmowych oraz budowaniu i obsłudze struktur redakcyjnych dla takich mediów internetowych.
Celem usługi jest dotarcie do klientów danej firmy (w sektorach B2B i B2C) z komunikatem edukującym i kontekstowo prezentującym produkty bądź usługi danej marki. Business Content to obecnie jedyna w Polsce spakietowana usługa outsourcingu działań redakcyjnych, która pozwala zarówno dużym, jak i firmom z sektora MŚP, realizować działania edukacyjne, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Medal Europejski to niekomercyjny konkurs organizowany przez Business Centre Club – największej w Polsce organizacji zrzeszającej przedsiębiorców ze wsparciem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. Celem konkursu jest wyróżnianie oraz promocja wyrobów i usług oferowanych przez firmy działające na terenie Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing