ContentHouse od lat tworzy treści, które wspierają sprzedaż w sektorach b2c i b2b. Członkostwo w e-Izbie to dla nas możliwość bliższej współpracy z podmiotami działającymi na rynku e-commerce, dla których dobre treści to jeden z warunków skutecznej sprzedaży. Chcemy na bieżąco poznawać ich potrzeby, wymieniać się wiedzą o efektywności oraz konwersji różnych typów contentu na sprzedaż. Taka współpraca powinna owocować również dla naszych obecnych klientów, gdyż – w efekcie – będziemy mogli lepiej realizować cele sprzedażowe w ramach prowadzonych działań content marketingowych – podkreśla Grzegorz Miłkowski, Managing Director.
ContentHouse jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji content marketingowych w Polsce. Firma zajmuje się budowaniem synergii jakościowej treści tworzonej dla biznesu z nowymi technologiami, które pozwalają dokładnie analizować efekty biznesowe i komunikacyjne działań marketingowych.
Zobacz również
Specjalizacje: content marketing, influencer marketing, social media marketing.
Agencja realizowała kampanie dla marek: Siemens, Bosch, Unicard, Konica Minolta, Strongbow, Bonduelle, Mercedes, Domestos, Cif, Grupa PSB, Mrówka, SunVi, Materasso, Dekoral, Oshee, Loyd, Reality Games, Grupa Buma, X-lander, BohoBoco, mFinanse oraz wielu innych.
Agencja została nagrodzona dwoma prestiżowymi nagrodami:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- ContentHouse wśród najlepszych agencji interaktywnych roku 2017 wg magazynu „Media & Marketing Polska”!
- Redakcja “Media & Marketing Polska” w raporcie “Agencje interaktywne 2017” przyznała nam wyróżnienie w kategorii „Agencja interaktywna roku: Innowacyjny model usług”.
- ContentHouse jest laureatem Medalu Europejskiego 2017. Medal Europejski to niekomercyjny konkurs organizowany przez Business Centre Club. Celem konkursu jest wyróżnianie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing