W ofercie sieci pojawia się nową usługa – ContentStream Native, która pozwala na tworzenie angażującego contentu i jego publikację na czołowych serwisach polskiego internetu.
Zgodnie z raportem Adkontekst “Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”, content marketing znajduje się wśród najwyższych priorytetów marketerów. Ponad 60% z nich deklaruje korzystanie z tej formy komunikacji z grupą docelową w 2015 roku, a jednocześnie ponad połowa chce zwiększyć budżety content marketingowe. W odpowiedzi na trendy rynkowe sieć ContentStream poszerza zakres usług i oferuje kompleksowe wsparcie marketerów w działaniach content marketingowych poprzez produkcję oraz efektywną i szeroką dystrybucję treści.
Zobacz również
ContentStream zrzesza obecnie kilka tysięcy contentowych serwisów partnerskich. Do wydawców, na których stronach emitowane są boksy rekomendacji “Czytaj także” oraz linki sponsorowane należą m.in. Grupa WP, Grupa Agora, Polska Press Grupa, Grupa Gremi (rp.pl), Grupa Infor (dziennik.pl), Grupa Bonnier (Puls Biznesu).
Sieć content marketingu pomaga marketerom szeroko wypromować ich content, pozwalając dotrzeć z nim wprost do grupy docelowej – osób zainteresowanych tematyką związaną z konkretnym brandem, bądź poszukujących rozwiązania konkretnego. Dotarcie do tak precyzyjnie zdefiniowanej grupy możliwe jest dzięki kilkunastu opcjom targetowania kampanii, w szczególności w oparciu o kontekst, kategorię tematyczną, urządzenia, zainteresowania, profile zawodowe, demografię oraz intencje zakupowe czy retargeting.
Obok dystrybucji contentu, sieć zaoferowała dwie nowe usługi w ramach ContentStream Native: tworzenie treści (m.in: artykuły, poradniki, advertoriale, infografiki, quizy, wideo) oraz ich publikowanie na serwisach zewnętrznych z kategorii Premium (o największym zasięgu). Artykuły mogą być publikowane na 400 największych serwisach polskiego internetu (jako content natywny), aby internauci mogli go odkryć na niezależnych stronach www, podczas codziennej konsumpcji ulubionych newsów. Za projekty realizowane w nowopowstałej komórce ContentStream Native odpowiada Aldona Wijasińska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
“Usługa ContentStream Native skierowana jest w szczególności do klientów, którzy chcieliby skutecznie opowiadać historię swojej firmy i marki za pomocą wartościowego contentu. W ramach ContentStream Native nie tylko tworzymy strategię content marketingową, ale także odpowiadamy za jej realizację: tworzymy treści i dobieramy efektywne narzędzia jej promocji. W efekcie nasi klienci w krótkim czasie stają się właścicielami wartościowego i dobrze rozpropagowanego w sieci contentu – komentuje Łukasz Ciechanek, Business Development Director, ContentStream.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
ContentStream Native jest także wartościowym narzędziem w generowaniu leadów w e-commerce. Artykuły, wzbogacane o moduł do generowania leadów, wspierają internautę w podjęciu decyzji zakupowej oraz rekomendują najlepsze produkty z e-sklepu klienta. Reklamodawcy mogą opublikować takie treści na swoim serwisie WWW, blogu lub osobnej sekcji na e-sklepie, aby przyciągać do sklepu internautów wprost z wyszukiwarek.
Pełna oferta ContentStream – obejmująca najpierw tworzenie treści użytecznych z perspektywy person (podgrup grupy docelowej) i późniejszej ich dystrybucji skierowanej właśnie do tych podgrup – wspiera marketerów w efektywnej komunikacji z ich potencjalnymi klientami, na każdym etapie procesu zakupowego.