Continental Opony Polska rozpoczęła niedawno nową kampanią letnich opon z segmentu UHP (Ultra High Performance) prowadzoną pod hasłem “Życie to emocje. Reszta to technologia”.
Agencja OldBoys&FreshMilk została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za strategię, przygotowanie landing page w ww.contiuhp.pl, kreacji digital oraz layoutów prasowych.
Zobacz również
“Koncepcja komunikacji letniej oferty opon Continental oparta na nowym haśle „Życie to emocje. Reszta to technologia” zaproponowana przez OldBoys&FreshMilk była najlepszą propozycją łączącą pasje i zaawansowane technologie. Wyróżniała się zarówno świeżością podejścia, jak i zawierała w sobie kluczowe elementy, wymagane dla efektywnej komunikacji marki i oferty produktowej” – mówi Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.
Przy kampanii OldBoys&FreshMilk współpracuje z domem mediowym Initiative Warszawa, odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce