Converse tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze

Converse tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze
Converse kontynuuje swój projekt City Forest i tworzy kolejne murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza.
O autorze
1 min czytania 2021-02-26

Pod koniec lipca 2020 roku marka Converse zainicjowała akcję pod hasłem City Forest. W jej ramach w 14 miastach na całym świecie pojawiły się proekologiczne murale. Jeden z nich można było znaleźć w Warszawie, przy stacji Metro Politechnika.

Teraz Converse kontynuuje projekt City Forest i w ramach globalnej kampanii tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze, których przesłanie jest jednoznaczne – przełamywanie barier. Do udziału w akcji marka zaprosiła All Stars – czyli kreatywną społeczność z całego świata, która swoimi działaniami i twórczością inspiruje markę oraz udowadnia, że poprzez  sztukę możemy poruszać ważne tematy.

W Polsce pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Zamoyskiego i został stworzony przez Beatę Śliwińską (@Barrakuz). Jak przyznaje marka, Beata w swoim dziele skupiła się na wychowaniu. Hasło widoczne na muralu – „Raise boys and girls the same way” – to apel o równe traktowanie niezależnie od płci. Połączone dłonie symbolizują różne grupy, które łącząc swoje siły mają wpływ na naszą przyszłość. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolejny mural powstanie przy warszawskiej Patelni w okolicach stacji metra Centrum – i tym razem będzie on autorstwa Ewy Moś i Alka Morawskiego. Dwójka artystów połączyła siły, aby pokazać, że różnice między płciami nie są ważne – wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy dążyć do tego, aby akceptować innych bez względu na kolor skóry, płeć czy inne różnice pomiędzy ludźmi. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jak zapewnia marka, to nie koniec oczyszczających powietrze murali – w tym roku w Polsce powstanie jeszcze kilka tego typu malowideł ściennych.

PS

Portugalski oddział Volvo zainstalował w Porto duży nośnik reklamowy, który neutralizuje szkodliwe związki chemiczne pochodzące ze spalin aut. Ma powierzchnię 250 metrów kwadratowych i – jak zapewnia marka – oczyszcza powietrze tak skutecznie, jak ponad 200 drzew.

PS2

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów murali.