TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CORD pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

Agencja muzyczna CORD Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, który jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. CORD jest pierwszą firmą audio brandingu marek w gronie zrzeszającym najlepsze agencje specjalizujące się w tworzeniu marek i strategii komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2020-03-03

Członkami klubu mogą zostać agencje, które spełniają kryteria świadczące o najwyższym standardzie oferowanych usług, pełnym profesjonalizmie oraz doświadczeniu w branży strategicznej i brandingowej. Do tej pory PKB tworzyło 20 firm brand design oraz strategicznych. CORD będzie 21 i pierwszą zajmująca się dźwiękowym brandingiem.

– Cieszymy się, że możemy wnieść do tego prestiżowego grona naszą wiedzę i podejście do marek. Tym samym muzyka w komunikacji została uznana za ważną część ich strategii zaangażowania konsumentów. Marki komunikują się nie tylko przez sferę wizualną, ale poprzez sferę audio. Światowe brandy, począwszy od Coca-Coli przez Néscafe, McDonald’s i ostatnio Mastercard stworzyły swoje muzyczne osobowości. Ludzie cały czas czegoś słuchają, otaczają nas dźwięki – zarówno funkcjonalne, muzyczne i komunikacyjne. Słuch jest naszym pierwszym zmysłem a muzyka wyzwala emocje. Tworzy także dodatkowe punkty styku z konsumentem. Ważny trend zyskał więc głos na forum branży, co mam nadzieję otworzy innych na możliwości jakie daje audio branding – mówi Michał Krajewski, head of music CORD Warsaw.

Od lewej: Agata Kalinowska, Piotr Ćwikliński (nad), Aneta Kabsa, Mateusz Szmigiero i Michał Krajewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj