Członkami klubu mogą zostać agencje, które spełniają kryteria świadczące o najwyższym standardzie oferowanych usług, pełnym profesjonalizmie oraz doświadczeniu w branży strategicznej i brandingowej. Do tej pory PKB tworzyło 20 firm brand design oraz strategicznych. CORD będzie 21 i pierwszą zajmująca się dźwiękowym brandingiem.
– Cieszymy się, że możemy wnieść do tego prestiżowego grona naszą wiedzę i podejście do marek. Tym samym muzyka w komunikacji została uznana za ważną część ich strategii zaangażowania konsumentów. Marki komunikują się nie tylko przez sferę wizualną, ale poprzez sferę audio. Światowe brandy, począwszy od Coca-Coli przez Néscafe, McDonald’s i ostatnio Mastercard stworzyły swoje muzyczne osobowości. Ludzie cały czas czegoś słuchają, otaczają nas dźwięki – zarówno funkcjonalne, muzyczne i komunikacyjne. Słuch jest naszym pierwszym zmysłem a muzyka wyzwala emocje. Tworzy także dodatkowe punkty styku z konsumentem. Ważny trend zyskał więc głos na forum branży, co mam nadzieję otworzy innych na możliwości jakie daje audio branding – mówi Michał Krajewski, head of music CORD Warsaw.
Zobacz również
Od lewej: Agata Kalinowska, Piotr Ćwikliński (nad), Aneta Kabsa, Mateusz Szmigiero i Michał Krajewski.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]