Corona postanowiła pokazać to, co najlepsze w swoich produktach, czyli skład. Producent zapewnia, że Corona zawiera naturalne składniki, czym chce zachęcić klientów do kupna piwa. W związku z tym agencja DraftLine prowadzi kampanię outdoorową, pokazującą odwróconą butelkę z hasłem „100% naturalnych składników”.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Butelki na półkach sklepowych układane są w taki sposób, by tylna strona etykiety była widoczna w pierwszej kolejności. To właśnie z tyłu butelki znajduje się skład produktu, który zasługuje na prezentację. Również klienci, którzy dokonują zakupów przez internet, najpierw dostrzegą tylną stronę etykiety.
Marka chce zaistnieć w świadomości konsumentów jako wspierająca zrównoważony rozwój i związek z naturą. W marcu do sprzedaży weszły przyjazne dla środowiska, wykonane ze słomy jęczmiennej, pojemniki mieszczące sześć butelek piwa. Z inicjatywy marki powstawały także spoty telewizyjne dotyczące ochrony plaż. Z okazji Światowego Dnia Oceanów Corona zorganizowała w Kornwalii pierwszy ekologiczny bar na plaży, który nie zawierał szkodliwych dla środowiska materiałów. Tym samym marka nawiązała do hasła kampanii „Z naturalnego świata”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing