COS przedstawia świąteczną kampanię

Najnowsze produkty COS to klucze do zimowego stylu: na co dzień, od święta i na każdą okazję pomiędzy.
O autorze
1 min czytania 2020-12-10

W świątecznej kampanii COS przedstawia członków i członkinie swojego świata – i wszystko, co sobą reprezentują.

– Tworzymy styl dla każdego: dowodzą tego biodynamiczny farmer i ogrodnik Alfie Nickerson, naukowiec i modelka Zinnia Kumar, aktywistka Asha Mohamud i aktywista Ben Hurst – mówią przedstawiciele COS.

Asha Mohamud, aktywistka urodzona w Kenii, wychowana w zachodnim Londynie. Założycielka i nadzorczyni Really Real: społecznego programu piłkarskiego, który pomaga marginalizowanym dzieciom w wieku od 5 do 15 lat i został nagrodzony przez brytyjski związek piłki nożnej. Poświęca się działaniom na rzecz zdrowia psychicznego i nieustannie szuka nowych sposobów, by pomagać osobom mierzącym się z wyzwaniami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zinnia Kumar, naukowczyni, aktywistka i modelka. Ekolożka z akredytacją instytutu CIEEM i autorka publikowanych prac w dziedzinie ekologii i biologii ewolucyjnej. Działaczka na rzecz reprezentacji etniczności i kolorów skóry. Poza rolą modelki, poświęca się światu mody w obecnym projekt badawczym, skoncentrowanym na zrównoważonym rozwoju branży, jej wpływie na środowisko oraz zamkniętym obiegu surowców w produkcji ubrań. W 2019 roku uznana przez VOGUE India za jedną z najbardziej wpływowych osób z tego kraju na świecie. Przedsiębiorczyni społeczna: CEO i twórczyni The Dotted Line, doradztwa w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, różnorodności i inkluzywności.

Ben Hurst, aktywista. W swoich działaniach eksploruje idee minimalnych standardów oraz pozytywnych obrazów męskości i kwestionowania jej toksycznych form. Jest nadzorcą doskonalenia i szkolenia inicjatywy The Good Lad Initiative oraz koordynuje jej warsztaty w szkołach i uczelniach. Pracuje także z Fearless Futures, antyopresyjną organizacją prowadzącą warsztaty z inkluzywności i różnorodności w przestrzeniach korporacyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Alfie Nickerson, ogrodnik i biodynamiczny farmer. Uprawia rośliny w synchronizacji z cyklem księżyca, unikając korzystania z nawozów. Hoduje alpaki i wspiera ptactwo w zakładaniu gniazd, co pozwala mu rezygnować z pestycydów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się