COS wprowadza kolekcję z kaszmiru, który jest bardziej przyjazny środowisku

COS jest partnerem fundacji Aid by Trade, która współpracowała z marką nad stworzeniem kolekcji z kaszmiru z certyfikatem The Good Cashmere Standard. Potwierdza on pochodzenie materiału ze zrównoważonych źródeł: farm, gdzie kozy hodowane są odpowiedzialnie, środowisko podlega ochronie...
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

…a społeczne, ekologiczne i ekonomiczne aspekty życia hodowców i ich rodzin są szanowane. 

Wzrost popularności kaszmirowych produktów przyczynił się do problemów wywołanych nadmiernym wypasem zwierząt, który zwiększa ryzyko pustynnienia gruntów. Inicjatywa The Good Cashmere Standard służy monitorowaniu całości procesu produkcji przędzy w chińskim obszarze Mongolii Wewnętrznej.

Poza serią produktów z certyfikatem The Good Cashmere Standard, COS przedstawia ofertę dzianin wykonanych z kaszmiru pochodzącego z recyklingu – przędzy odzyskanej z dotychczasowej produkcji marki. Ze skrawków wytwarzanych produktów wydzielane są długie włókna wysokiej jakości, które ponownie splatane są w przędzę, a następnie w nowe ubrania. Wtórne wykorzystanie materiałów z produkcji i łańcucha dostaw jest częścią inicjatywy, której celem jest zamknięcie obiegu surowców i minimalizacja wytwarzania odpadów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy podekscytowani premierą naszej kolekcji wykonanej z kaszmiru, którego pochodzenie jest dokładnie monitorowane. W COS wierzymy, że odpowiedzialność za wpływ naszej działalności na środowisko jest kwestią najwyższej wagi. Jesteśmy też dumni, że możemy przedstawić klientom i klientkom ubrania z kaszmiru odzyskanego z naszej produkcji. Oba projekty są dowodem, jakim szacunkiem darzymy ten cenny surowiec – mówi Francesca Lilley, szefowa zrównoważonego rozwoju COS.

Produkty z kaszmiru ze znakiem The Good Cashmere Standard i kaszmiru pochodzącego z recyklingu będą trafiać do sklepów COS i na cosstores.com od października przez cały sezon jesień/zima 2020, równolegle z bogatą kolekcją kaszmirowych ubrań i dodatków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się