COS wprowadza sportową linię dla mężczyzn

Tworząca w Londynie marka COS ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu nowej linii produktowej COS Active dla mężczyzn. To kolekcja przyjaznych środowisku sportowych ubrań funkcyjnych, wykonanych z poliestru i nylonu z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2020-08-20

Kolekcja stworzona została z myślą o czynnym uprawianiu sportu, jak i codziennym aktywnym stylu życia. COS Active wykorzystuje nowoczesne technologie, które przewrotnie wzbogacają klasyczne i ponadczasowe fasony. To sportowy styl na każdą porę dnia, zaprojektowany dla maksymalnej wygody w dowolnej sytuacji: od codziennej drogi do pracy po wyczynowy trening. Pierwsza odsłona nowej linii przedstawia staranną selekcję męskich ubrań zarówno w rześkich, jak i łagodnych odcieniach: głębokiej zieleni i granacie przełamanych pistacją. To moda sportowa, która pozwala tworzyć funkcjonalne i oryginalne zestawy niezależnie od okoliczności.

Ergonomiczne fasony, odszyte z pochodzących z recyklingu materiałów, pozwalają tworzyć spersonalizowane warstwowe stylizacje. Zwłaszcza gama technicznych okryć: od kamizelki, wykonanej z pianki do nurkowania, przez wodoodporną kurtkę po bezrękawnik z kapturem, wykończony odblaskową taśmą. Kolekcję uzupełniają klasyki z organicznej bawełny, zaprojektowane dla dopełnienia zestawów sportowych i strojów w stylu athleisure.

Wyrafinowane wzornictwo pozwala funkcyjnym technologiom włączyć się w codzienną garderobę. Neonowa kurtka z wodoodpornym wykończeniem posiada ukryte zaszewki, nadające jej ergonomiczny krój i maskujące kieszenie. Zwężane spodnie do biegania z odzyskanego poliestru stworzono w parze z dopasowaną kurtką. Jej siatkowe panele na plecach i pod pachami zapewniają wentylację i komfort termiczny podczas joggingu. W projektach wykorzystano hydrofobową, wodoodporną impregnację, oddychające materiały, elastyczne dzianinowe panele, odblaskowe lamówki i elastyczne suwaki, które współpracują z naturalnym ruchem ciała.

W kampanii COS Active sportowe ubrania połączono z projektami z regularnej oferty marki. Nowoczesne stylizacje przedstawiają zarówno funkcyjne wydanie ubrań na trening, jak i codzienne wcielenie mody athleisure.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj