Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Costa Coffee wita lato

Pod hasłem "Hello" ruszyła nowa kampania promocyjna Costa Coffee. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja San Markos
O autorze
1 min czytania 2014-06-23

Słowem kluczem kampanii, która również będzie obecna w przestrzeni miejskiej, jest: Hello. Prowadzone działania opierają się m.in. na  promocji letnich kaw, napojów i deserów: Crunchy Cookie, Mint Mocha, Passionfruit Shake oraz Summer drinks.

Zadaniem San Markos jest wprowadzenie na polski rynek globalnej letniej kampanii Costa Coffee – Hello Ice. Koncept kreatywny zakłada zbudowanie lokalnego poczucia przynależności poprzez wbudowanie słowa Hello w nazwy miejsc w danym mieście. Celem kampanii jest wzmocnienie lokalnej relacji z konsumentami i zwrócenie uwagi, że globalna marka Costa Coffee komunikuje się do lokalnej społeczności poprzez: Hello Warszawa, Hello Poznań, Hello Wrocław itd. Hasło Hello zostanie ulokowane w postaci wielkoformatowych liter w centralnych miejscach spotkań. Warszawiacy będą mogli je zobaczyć na Krakowskim Przedmieściu, na plaży w Wilanowie, przy Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, przed klubem Remont oraz przy Dworcu Centralnym.

Promocja zostanie wsparta materiałami POS, działaniami ambient oraz współpracą z mediami. Działania potrwają do końca sierpnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj