1. W marketingu najważniejsza jest…
Prostota.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Sezonowa kampania marki Ruavieja o nazwie „Musimy zobaczyć więcej siebie” (hiszp. „Tenemos que vernos mas”).
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Wyzwania są nieodłącznym elementem mojego życia zawodowego. Wydaje mi się, że w codziennej pracy wyzwanie to: wybór priorytetów, inspirowanie zespołu do odwagi w działaniach oraz śmiałości w podejmowaniu ryzykownych decyzji marketingowych.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Było ich wiele, jednak z największą dumą wspominam kampanię przeprowadzoną przez markę Jameson – More Than Altè na rynku w Nigerii.
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Heinz – Not for Astronauts.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Trend związany z „wyznawaniem kultury ulicznej” ma duży potencjał, aczkolwiek jest nadużywany, przez co wiele kampanii jest podobnych. Finalnie sprawia to, że tracą na wiarygodności i znaczeniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Próbowanie za wszelką cenę być „cool”.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…
Zaufanie.
9. Swoje inspiracje czerpię…
Od ludzi i marek, które mają odwagę, aby czasem na przekór innym kreować własną drogę.
10. Moja kampania marzeń…
Gdybym znał odpowiedź na to pytanie, to ta kampania już by powstała!
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Marketing posiada wielką siłę, którą mają dla mnie także muzyka i sport – potrafią poruszyć ludzi. Takiej siły szukam również w marketingu.