CRASH Mondays, czyli nowe cykliczne wydarzenie marketingowe we Wrocławiu

Już w najbliższy poniedziałek, 8 listopada odbędzie się pierwsza, inauguracyjna edycja cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays. To comiesięczne spotkania dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej z zakresu marketingu, social mediów czy reklamy.
O autorze
1 min czytania 2021-11-03

8 listopada odbędzie się we Wrocławiu inauguracja eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Do tej pory odbywały się w Krakowie, Gdyni i Warszawie. Od listopada do eventu dołącza także Wrocław.

Pierwsza wrocławska edycja odbędzie się już w najbliższy poniedziałek w Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Podczas comiesięcznego spotkania na scenie będzie występować 3-4 starannie wyselekcjonowanych ekspertów z dziedziny, której zagadnienie zostanie poruszone w trakcie danej edycji. Tematem przewodnim pierwszej edycji będzie Pinterest i Twitter. Eksperci z branży marketingowej opowiedzą, jak budować storytelling i efektywnie prowadzić działania sprzedażowe na Pintereście, a także o budowaniu marki osobistej na Twitterze.

W listopadzie podczas CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

  • „Jak kupują miłośnicy designu, czyli reklama na Pintereście” Karolina Kociołek, social media lead w Socjomajnii,
  • „Personal Branding na Twitterze”  Ewa Grzejszczyk z Wills Integrated, Project Manager z 10-letnim doświadczeniem w koordynacji i zarządzaniu projektami,
  • „Kilka historii o tym, jak używać Pinteresta do projektów storytellingowych” Rafał Solski z John Weston Group, który uzyskał certyfikat Strategic Storytelling w Columbia Business School w Nowym Yorku.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka oraz Anna Chrzanowska-Łysak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeni można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ . Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru.

Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Główny partner: Agencja More Bananas, partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław. Patronat Honorowy objął Marszałek Województwa Dolnośląskiego, a patroni medialni wydarzenia to: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się