8 listopada odbędzie się we Wrocławiu inauguracja eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Do tej pory odbywały się w Krakowie, Gdyni i Warszawie. Od listopada do eventu dołącza także Wrocław.
Pierwsza wrocławska edycja odbędzie się już w najbliższy poniedziałek w Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Podczas comiesięcznego spotkania na scenie będzie występować 3-4 starannie wyselekcjonowanych ekspertów z dziedziny, której zagadnienie zostanie poruszone w trakcie danej edycji. Tematem przewodnim pierwszej edycji będzie Pinterest i Twitter. Eksperci z branży marketingowej opowiedzą, jak budować storytelling i efektywnie prowadzić działania sprzedażowe na Pintereście, a także o budowaniu marki osobistej na Twitterze.
Zobacz również
W listopadzie podczas CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:
- „Jak kupują miłośnicy designu, czyli reklama na Pintereście” Karolina Kociołek, social media lead w Socjomajnii,
- „Personal Branding na Twitterze” Ewa Grzejszczyk z Wills Integrated, Project Manager z 10-letnim doświadczeniem w koordynacji i zarządzaniu projektami,
- „Kilka historii o tym, jak używać Pinteresta do projektów storytellingowych” Rafał Solski z John Weston Group, który uzyskał certyfikat Strategic Storytelling w Columbia Business School w Nowym Yorku.
Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka oraz Anna Chrzanowska-Łysak.
Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeni można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ . Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Główny partner: Agencja More Bananas, partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław. Patronat Honorowy objął Marszałek Województwa Dolnośląskiego, a patroni medialni wydarzenia to: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.