Spotkania przyswajające wiedzę o e-commerce są całkowicie bezpłatne. A będzie można ich wysłuchać aż w trzech miastach w Polsce.
Kraków – 13 maja g. 19-21, Hevre przy ul. Meiselsa 18
Zobacz również
Wystąpią:
- Magdalena Klimza (PushPushGo) i Małgorzata Pompka (BeDegital) „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”
- Renata Gajoch-Bielecka (FreshMail) „Czym płacimy w Internecie, czyli o uwadze słów kilka… „
- Dagmara Rogowska (Shoper) „Lepiej zapobiegać niż leczyć. Jak zaoszczędzić na lekach w e-commerce?”
- Anna Karczewska (Agencja WHEN – marketing internetowy) „Co robić, gdy kampania robi się sama? Czyli o inteligentnych kampaniach Google Ads „
Warszawa – 13 maja g. 19- 22.30, Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26
Wystąpią:
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
- Joanna Worotyńska (PushPushGo) i Dawid Maj (BeDegital) „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”
- Agata Chmielewska „Chodź, pokażę Ci jak poukładać marketingowe puzzle w e-commerce”
Gdynia – 20 maja g. 19-22, Feed My Soul Bistro przy ul. Świętojańskiej 49
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wystąpią:
- Igor Kluź (Twisto) „Wnioski z Badania UX na 100 największych sklepach internetowych w Polsce”
- Dawid Czoska (Marketing DC) „Google i Facebook – para doskonała?”
- Damian Wiszowaty (Amazon)
Wydarzenia są darmowe, ale obowiązują na nie zapisy.