CRASH Mondays – E-commerce już 13 maja

Sprzedaż zdecydowanie przenosi się do Internetu. Jednakże cała branża e-commerce to nie tylko e-sklepy. Pojęcie jest dużo szersze, co postarają się udowodnić eksperci na majowych spotkaniach CRASH Mondays.
O autorze
1 min czytania 2019-05-09

Spotkania przyswajające wiedzę o e-commerce są całkowicie bezpłatne. A będzie można ich wysłuchać aż w trzech miastach w Polsce.

Kraków – 13 maja g. 19-21, Hevre przy ul. Meiselsa 18

Wystąpią:

  • Magdalena Klimza (PushPushGo) i Małgorzata Pompka (BeDegital) „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”
  • Renata Gajoch-Bielecka (FreshMail) „Czym płacimy w Internecie, czyli o uwadze słów kilka… „
  • Dagmara Rogowska (Shoper) „Lepiej zapobiegać niż leczyć. Jak zaoszczędzić na lekach w e-commerce?”
  • Anna Karczewska (Agencja WHEN – marketing internetowy) „Co robić, gdy kampania robi się sama? Czyli o inteligentnych kampaniach Google Ads „

Warszawa – 13 maja g. 19- 22.30, Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wystąpią:

  • Joanna Worotyńska (PushPushGo) i Dawid Maj (BeDegital) „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”
  • Agata Chmielewska „Chodź, pokażę Ci jak poukładać marketingowe puzzle w e-commerce”

Gdynia – 20 maja g. 19-22, Feed My Soul Bistro przy ul. Świętojańskiej 49

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wystąpią:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Igor Kluź (Twisto) „Wnioski z Badania UX na 100 największych sklepach internetowych w Polsce”
  • Dawid Czoska (Marketing DC) „Google i Facebook – para doskonała?”
  • Damian Wiszowaty (Amazon)

Wydarzenia są darmowe, ale obowiązują na nie zapisy.