Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
- chatboty to najgorętszy trend i przyszłość digital marketingu,
- eksperci przewidują, że do 2020, 80% biznesów będzie korzystało z chatbotów,
- każdego miesiąca, przy pomocy Messengera, użytkownicy wymieniają z firmami… 20 bilionami wiadomości,
- 60% konsumentów przyznaje, że wolą skorzystać z aplikacji lub chatbota do rozwiązywania problemów i obsługi klienta
- w Polsce z Messengera korzysta 12 900 000 użytkowników.
Co jest warunkiem uczestnictwa?
Zobacz również
Laptop i dostęp ADMINISTRATORA do fanpage’a. Może być to fanpage testowy.
Kto prowadzi warsztaty?
Agata Patoła – od ponad 4 lat związana z branżą social media i marketingiem. Pierwsze kroki stawiała na deskach teatru, obecnie zawodowo rozwija się w agencji Hand Made. Dla klientów prowadzi działania reklamowe oraz contentowe. Układa strategie marketingowe, a także… tworzy chatboty. W swojej pracy oraz w życiu, wierzy przede wszystkim w kreatywność, dobry design oraz UX. Prowadzi szkolenia dedykowane dla firm oraz warsztaty i prelekcje na temat mediów społecznościowych i User Experience. Autorka branżowych artykułów m.in. dla Social Media Managera.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Miejsce i czas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
ul. św. Filipa 23/4 (Sala Parmendisa) w g. 18-21, Kraków
Bilety
Uczestnictwo w warsztatach jest certyfikowane. Bilety można nabyć tutaj.