W nowo otwartym serwisie create.obi.pl klienci mają możliwość samodzielnego tworzenia i personalizacji mebli oraz zestawów dekoracyjnych. Dodatkowo OBI prezentuje nowy katalog z mnóstwem inspirujących projektów aranżacji wnętrz. CREATE! by OBI jest promowany przez kampanię w telewizji, w sklepach oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
– Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, chcemy dać im możliwość wyrażania własnego charakteru przy tworzeniu wymarzonych wnętrz. Przez markę CREATE! by OBI wprowadzamy komponent inspiracji, prezentujemy nasze projektowe podejście do wnętrz oraz nowości takie jak: meble, zestawy dekoracyjne do samodzielnego zrobienia oraz szereg innych nowości do stworzenia pięknych wnętrz naszych klientów – powiedziała Agnieszka Radawiec, chief marketing officer w OBI Poland.
Zobacz również
W ramach kampanii, w telewizji emitowane są spoty – 30- i 15-sekundowe. Spoty 30 sek, mają za zadanie budować wizerunek nowej na polskim rynku submarki, zaś 15 sek będą skupiać uwagę widzów na ofercie produktowej. W kanałach telewizyjnych pojawią się także billboardy sponsorskie i programy o stylach wnętrz z lokowaniem produktu. W przypadku internetu realizowane są zintegrowane działania obejmujące kampanię display, komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Wraz z launchem nowej marki, pojawi się zmieniona komunikacja wizualna, podkreślająca kreatywne i kraftowe DNA nowego brandu, a w niej nowe, charakterystyczne logo CREATE! by Obi.
– Celem naszych działań jest zapoznanie klientów OBI z wyjątkową na polskim rynku submarką CREATE! by OBI, z mocno wybijającą się kategorią dekoracji i mebli do samodzielnego złożenia. Zależy nam przede wszystkim na tym, by zachęcić konsumentów do tworzenia wnętrz zgodnych z najnowszymi trendami i z zachowaniem ich indywidualnego podejścia. W komunikacji staramy się inspirować, podpowiadać i pokazać, że ilość pomysłów jest nieograniczona i każdy z nich można zrealizować z OBI – powiedziała Katarzyna Pietraszewska, digital account director Saatchi & Saatchi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania przygotowały agencje Publicis Groupe i agencja ABC4Brands. Za komunikację launchu marki CREATE! by OBI, jak i strategię digitalową, odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategiczne planowanie i zakup mediów Zenith, za strategię i działania w obszarze paid social odpowiada Performics, współpracę z influencerami koordynuje LiquidThread, zaś za postprodukcję Prodigious. W przygotowaniach kampanii, oprócz agencji należących do Publicis Groupe, udział wzięła agencja ABC4Brands, która odpowiadała za koncept kreatywny, stylizacje aranżacji, produkcję oraz postprodukcję zdjęć oraz produkcję całego katalogu. Za przygotowanie materiałów do stacji TVN odpowiedzialna była agencja BrandTime.
Performance Media odpowiada za wdrożenie nowej strony www poświęconej projektom, pomysłom i kreatywnym meblom czy zestawom.