Creative Flow dla Akwawitu odkrywa smak Wratislavii

Nowoczesny, a jednocześnie pełen szacunku dla tradycji marki. Elegancki i emocjonalny. Taki jest projekt strony wratislaviavodka.com, którym agencja Creative Flow rozpoczęła współpracę z Akwawitem – liderem rynku spirytusowego.
O autorze
1 min czytania 2015-10-19

Koncept opracowany przez Creative Flow dla wódki Wratislavia zdecydowanie wychodzi poza ramy klasycznej strony produktowej.

– Przygotowaliśmy nowoczesny i elegancki projekt, właściwy dla marek sektora premium – opowiada Aneta Famulska, szefowa agencji. – Strona podkreśla przede wszystkim filozofię marki, skierowanej do odbiorców, którzy potrafią docenić styl i klasę wysokiej jakości trunku. W projekcie wykorzystaliśmy efekt paralaksy, co mocno uatrakcyjniło stronę wizualną przedsięwzięcia – wyjaśnia.

Nawigacja strony krok po kroku prowadzi czytelnika przez historię produktu, odkrywa jego tajemnice i polską tradycję pozostawiając treści zakupowe wyciszone, na drugim planie.

Grafika strony utrzymana jest w czarno-białej kolorystyce z akcentami szampańskiego złota, przez co nawiązuje bezpośrednio do grafiki na etykiecie butelki i tubie, w której Wratislavia jest sprzedawana.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To pierwszy, ale nie jedyny projekt Creative Flow dla Akwawit S.A. – Trwają prace nad kolejnymi realizacjami on-line dla spółki, do końca roku pochwalimy się ich efektami – zapewnia Famulska.

Agencja kreatywna Creative Flow obecna jest na rynku od dwóch lat, ale korzysta z wieloletniego doświadczenia członków zespołu wywodzących się z agencji o dłuższym stażu. Zajmuje się szeroko rozumianą kreacją i komunikacją marketingową – zarówno samym projektowaniem jak i budowaniem kompleksowych strategii marketingowych, które następnie skutecznie wdraża.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Może pochwalić się realizacjami dla kilkudziesięciu europejskich firm, reprezentantów różnych branż. Obecnie pracuje dla marek: Accord Healthcare, Amplifon, BSS, Elester PKP Sp. z o.o., Eubico S.A., Grohe Polska Sp. z o.o., MDH, Medort S.A., OPG Property Management Sp. z o.o., Województwo Łódzkie, Enika Sp. z o.o., OrganikAgro, a ostatnio również dla Akwawit.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akwawit to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku spirytusowego. Firma powstała z połączenia Kompanii Spirytusowej „Wratislavia” Polmos Wrocław S.A. oraz Przedsiębiorstwa Przemysłu Fermentacyjnego „Akwawit” S.A. w Lesznie. Jest wiodącym producentem znanych na całym świecie wódek zbożowych i ziemniaczanych. Produkuje wódki czyste, jak i cenione wódki smakowe.