Nagranie składa się z dynamicznie zmontowanych, bardzo realistycznych scen. Pokazano między innymi graczy z różnych zakątków świata dzielących się swoimi reakcjami oraz udanymi akcjami z rozgrywek! W reklamie znajdziemy też ambasadora światowego wydania FIFY, Cristiano Ronaldo, który wykonuje efektowne akrobacje z piłką – zarówno podczas zwykłego treningu, jak i meczu.
Jakie są Wasze odczucia odnośnie reklamy?
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Poniżej znajdziecie wcześniejsze spoty promujące gry:
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kilka lat temu Nike zaprezentowało reklamę, w której pokazuje trudności związane z dynamiczną grą na boisku. Każdy sportowiec, aby „przenieść się na wyższy poziom”, potrzebuje precyzyjnej kombinacji umiejętności, sprawności fizycznej, kontroli nad emocjami i szczęścia. Podróż na szczyt jest nie lada wyzwaniem.
Oglądając reklamę, odbiorca bardzo szybko dostrzega potrzebę dostosowania się do nowej sytuacji. Pracuje z zespołem fizycznie i psychicznie, stawia czoła wyzwaniom, przeżywa ból i upokorzenia, ale także celebruje zwycięstwa.