Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Cristiano Ronaldo ambasadorem światowego wydania FIFA 18. Zobacz dynamiczną reklamę gry z “jego” udziałem!

Cristiano Ronaldo ambasadorem światowego wydania FIFA 18. Zobacz dynamiczną reklamę gry z “jego” udziałem!
Z okazji premiery FIFA 18, popularnej gry komputerowej, jej producenci, Electronic Arts, stworzyło mocny, premierowy materiał, który zachęca do sięgnięcia na sklepową półkę.
O autorze
1 min czytania 2017-10-03

Nagranie składa się z dynamicznie zmontowanych, bardzo realistycznych scen. Pokazano między innymi graczy z różnych zakątków świata dzielących się swoimi reakcjami oraz udanymi akcjami z rozgrywek! W reklamie znajdziemy też ambasadora światowego wydania FIFY, Cristiano Ronaldo, który wykonuje efektowne akrobacje z piłką – zarówno podczas zwykłego treningu, jak i meczu.

Jakie są Wasze odczucia odnośnie reklamy?

PS

Poniżej znajdziecie wcześniejsze spoty promujące gry:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kilka lat temu Nike zaprezentowało reklamę, w której pokazuje trudności związane z dynamiczną grą na boisku. Każdy sportowiec, aby „przenieść się na wyższy poziom”, potrzebuje precyzyjnej kombinacji umiejętności, sprawności fizycznej, kontroli nad emocjami i szczęścia. Podróż na szczyt jest nie lada wyzwaniem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oglądając reklamę, odbiorca bardzo szybko dostrzega potrzebę dostosowania się do nowej sytuacji. Pracuje z zespołem fizycznie i psychicznie, stawia czoła wyzwaniom, przeżywa ból i upokorzenia, ale także celebruje zwycięstwa.