…powierzchni reklamowej oraz spełnić rygorystyczne wymagania dotyczące bezpieczeństwa marki, pomagając marketerom chronić swoje marki i zwiększać zwrot z inwestycji.
Dzięki połączeniu sił z Integral Ad Science, reklamodawcy współpracujący z Criteo na całym świecie mogą teraz ocenić wartość każdej możliwości reklamowej i zapobiegać potencjalnym problemom, wyświetlając kreacje w odpowiednich, bezpiecznych dla marki witrynach wydawców. Criteo zapewnia użytkownikom w pełni bezpieczne, kierunkowe i nieinwazyjne kreacje reklamowe we wszystkich kanałach i na wszystkich urządzeniach.
Zobacz również
„Jakość stron, na których wyświetlane są nasze reklamy, jest sprawą najwyższej wagi zarówno dla Criteo, jak i naszych klientów. Dzięki współpracy z Integral Ad Science nasi klienci na całym świecie mają pewność, że ich użytkownicy otrzymują najlepsze, najbardziej spersonalizowane i dopasowane do ich potrzeb reklamy”, powiedział Aly Nurmohamed, VP Global Publisher Strategy, Criteo. „Współpraca z Integral Ad Science pozwoli Criteo na kontynuację dobrych praktyk: spełnianie standardów branży i klientów w kwestii bezpieczeństwa marki.”
Współpraca umożliwia międzynarodową ochronę marek, dzięki globalnej skali działania i strategicznym partnerstwom Ad Science. Integral Ad Science przetwarza ponad 3 mld odsłon każdego dnia zapewniając bezpieczeństwo marki poprzez dostarczanie analiz strony i danych z poziomu adresu URL. Zapobiega to wyświetlaniu się reklam online w witrynach internetowych zawierających treści uznane przez Criteo za nieodpowiednie. Ponadto, bezpośrednie relacje Criteo z 14 tys. wydawców pozwalają mieć pewność, że strona internetowa, na której wyświetlana jest reklama, jest dokładnie sprawdzona i bezpieczna do oglądania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach