Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, ogłosiła rozszerzenie możliwości reklamy na urządzeniach przenośnych z wykorzystaniem dynamicznych reklam produktowych Facebook. Ponieważ użytkownicy chętniej korzystają z urządzeń mobilnych niż stacjonarnych, reklamodawcy Criteo są teraz w stanie wykorzystać działania marketingowe Facebook Exchange na dotarcie do użytkowników Facebooka na ich smartfonach.
Criteo wykorzystuje możliwości Criteo Engine aby dostarczyć rekomendacje i inteligentne kampanie w modelu Real-Time Bidding (RTB) na każdym urządzeniu, z którego użytkownik loguje się do Facebooka, włączając w to smartfon, tablet i komputer stacjonarny.
Zobacz również
„Menlook, partner strategiczny Criteo, był jednym z niewielu reklamodawców zaproszonych do testowania dynamicznych reklam produktów na Facebooku,” powiedział David Nedzela, dyrektor e-commerce i marketingu w MenInvest. „Cieszymy się, że staliśmy się częścią rozwiązania, które daje nam dostęp do efektywnej technologii, zoptymalizowanej dla urządzeń stacjonarnych i mobilnych.”
Wyniki programu pilotażowego prowadzonego u wybranych reklamodawców Criteo, w tym sprzedawców online Menlook i Promod, wykazały, że średnia sprzedaż wygenerowana dzięki dynamicznym reklamom produktów stanowiła 6,2 procent całej sprzedaży. W porównaniu do wszystkich innych kampanii mobilnych łącznie, reklamy na stronach Facebooka wygenerowały 24,5 procent sprzedaży. Współczynnik konwersji był na poziomie innych kampanii mobilnych.
„Użytkownicy korzystają z mobilnej aplikacji Facebooka częściej, niż z jakiejkolwiek innej aplikacji. Jest to więc nieodzowna platforma dla sprzedawców, którzy chcą dotrze do swoich klientów” – powiedział Jonathan Wolf, dyrektor ds. produktu, Criteo. „Dzięki dynamicznym reklamom produktów, Criteo dostarcza spersonalizowane komunikaty użytkownikom we właściwym czasie i tym samym generuje sprzedaże post click i znaczący zwrot wydatków reklamowych dla naszych klientów.”
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing