Marka Crocs przygotowała na jesień wyjątkową selekcję swoich ultrawygodnych butów. Kultowe fasony w nowych odsłonach oraz premierowe modele zostały zaprojektowane z myślą o wszystkich, którzy po zakończeniu lata nie chcą żegnać się ze swoim ulubionym obuwiem. Klasyczne modele zyskały futerkowe wypełnienie, które skutecznie ochroni przed niższymi temperaturami. To rozwiązanie bez wątpienia podbije serca amatorów wygody w najlepszym wydaniu.
Zobacz również
Jesienne propozycje marki Crocs są niezmiennie wykonane z lekkiego i elastycznego tworzywa Croslite. Ergonomiczne kształty, wyjątkowa lekkość oraz jakość wykonania to gwarancja komfortu nawet w chłodne, pochmurne dni. Jesienna plucha niegroźna będzie najmłodszym, dla których przygotowano kolorową serię kaloszy. Z kolei popularne klapki dla kobiet i mężczyzn przybrały nowe, jesienne oblicze i zostały uzupełnione o dodatkowe ocieplenie.
Marka Crocs nie zapomina również o poszukujących ciepła i najlepszej wygody w domowym zaciszu, wprowadzając do swojej oferty ultrawygodne klapki posiadające miękkie cholewki z materiałów włókienniczych, ciepłe, puchate wkładki i zamszowe dno.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do promocji najnowszych modeli marki Crocs zaproszono popularnych influencerów – Julię Janulewicz oraz Gawła Czajkę, którzy przed obiektywem wystąpili wraz ze swoimi pupilami. W sesji wystąpił również psi gwiazdor Instagrama – Filet (@filet_z_psa).
Czworonogi nie pojawiły się tu przypadkowo, bowiem kampanii towarzyszy wyjątkowa akcja charytatywna, mająca na celu wsparcie bezdomnych zwierząt. W dniach 10-31 października 2022 do salonów CCC będzie można przynieść koce, które zostaną przekazane do lokalnych schronisk. Wszystkie osoby wspierające akcję otrzymają 10% zniżki na zakup obuwia marki Crocs.
Zdecydowaliśmy się na współpracę, bo Crocsy to od dawna nieodłączna część naszych garderób. Znosiliśmy już niejedną parę, a nowe „futerkowe” Crocsy przydadzą się nieraz podczas chłodniejszych psich spacerków. Ponadto bardzo podoba nam się idea przedstawiania piesków jako pełnoprawnych członków rodzin. Ekipa na planie była bardzo fachowa i z pełną świadomością odpowiadała na wszystkie potrzeby Fileta – wyznali opiekunowie psiego modela.
Pod ogromnym wrażeniem pracy na psim planie zdjęciowym była również Julia Janulewicz.
Chciałabym podziękować wszystkim z ekipy za super przyjęcie Nutki na jej pierwszym planie zdjęciowym, to była ogromna przyjemność. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tej kampanii, która niesie za sobą super inicjatywę. Zachęcam wszystkich do przynoszenia kocy do sklepów CCC i wsparcie bezdomnych zwierząt w nadchodzącą zimę – wyznała influencerka.
Kolekcja marki Crocs dostępna w Modivo, Eobuwie, na ccc.eu oraz w aplikacji CCC.
Artykuł powstał we współpracy z CCC.