Na Pol’and’Rock Festival co roku przyjeżdża kilkaset tysięcy ludzi. Żeby spotkać się z przyjaciółmi i nie zgubić ich w tym radosnym tłumie niezbędne są punkty orientacyjne. Dlatego marka Crunchips, która w tym roku po raz trzeci pojawi się na Najpiękniejszym Festiwalu Świata, postawi na imprezie wieże lokalizacyjne, komunikujące najpopularniejsze smaki swoich chipsów. Po festiwalu, z bannerów reklamowych, które posłużą do stworzenia lokalizatorów, powstaną gadżety. Będą nie tylko przypominać o chwilach dobrej zabawy, ale wpisywać się w odpowiedzialne działania firmy Lorenz.
– Już po raz trzeci Crunchips uczestniczy w tej niezwykłej inicjatywie, jaką jest Pol’and’Rock Festival. To kilka dni pozytywnych emocji i wyjątkowej atmosfery. W tym roku będziemy o wiele bardziej widoczni na festiwalu, dzięki naszym lokalizatorom, które mamy nadzieję posłużą uczestnikom jako charakterystyczne miejsca spotkań. Cieszy nas także to, że możemy pokazać się nie tylko z tej radosnej, imprezowej strony, ale też dać wyraz naszej odpowiedzialności poprzez wsparcie akcji „Zaraz Będzie Czysto” – mówi Karolina Zaborowska, brand manager marki Crunchips.
Zobacz również
„Zaraz Będzie Czysto” to inicjatywa sprzątania terenu Pol’and’Rock Festival przy zaangażowaniu Festiwalowiczów, która realizowana jest od 2018 r.
Specjalnie na tę imprezę powstały dwa smaki Edycji Limitowanej Crunchips Pol’and’Rock, inspirowane kuchnią typu street food, czyli Currywurst i Falafel. Opakowania zaprojektował Jurek Owsiak i znalazł się na nich jego podpis, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]