Teraz marka Crunchips startuje z konkursem, w którym do zdobycia jest wyjazd busem do Poznania na targi PGA – jedną z największych imprez gamingowych w Polsce.
Zakończyła się niestandardowa akcja Crunchips, w ramach której marka dostarczała chipsy na imprezy w całej Polsce, a przy okazji zadbała o dobrą zabawę imprezujących na wakacyjnych domówkach i prywatkach. Specjalny Crunchipsowy bus odwiedził 4 miasta w Polsce: Kraków, Katowice, Wrocław i Trójmiasto, rozdając setki paczek pełnych chipsów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Koniec lata nie oznacza, że bus Crunchipsa kończy swoją aktywność. Marka rusza z nowym konkursem, w którym do wygrania jest wyjazd na targi PGA – jedną z największych imprez gamingowych w Europie Środkowo-Wschodniej, która jak co roku odbędzie się w Poznaniu. Crunchipsowy bus, razem z youtuberem Tivoltem, zabiera zwycięską ekipę na targi.
Aby wygrać wyjazd na to wydarzenie, a do tego zabrać swoją ekipę znajomych, należy zrobić imprezowe zdjęcie z paczką Crunchips i wstawić je na swojego Instagrama z #CoEkipaToImpreza lub wrzucić je w komentarz pod postem konkursowym na Facebooku Crunchipsa.
Akcja realizowana jest w ramach kampanii „Co Ekipa To Impreza” i została stworzona we współpracy z agencją LiquidThread, która odpowiada też za strategię komunikacji, kreacje i realizację kampanii digital oraz obsługę social media marki Crunchips.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing