Cube Group poprowadzi działania marketingowe dla PLL LOT

Agencja Cube Group wygrała przetarg na międzynarodową obsługę w zakresie performance marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT. Działania poprowadzi na 35 rynkach świata.
O autorze
1 min czytania 2014-09-18

Głównym założeniem kampanii realizowanych przez Cube Group będzie zwiększenie sprzedaży usług lotniczych PLL LOT w 35 krajach (m.in. USA, Kanada, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Rosja, Chiny).

Naszym celem jest umocnienie pozycji linii lotniczych na wszystkich rynkach, na których oferujemy nasze usługi. Wierzymy, że poprzez wybór tak doświadczonego partnera, jak Cube Group, nasze założenia zostaną osiągnięte – mówi Arkadiusz Gawryluk, Kierownik Działu e-commerce w PLL LOT S.A.

Podpisana umowa obejmuje działania w obszarze performance marketingu z wykorzystaniem takich narzędzi jak wyszukiwarki internetowe: Google, Bing/Yahoo, Yandex, Seznam, Baidu, sieci kontekstowe oraz systemy reklamowe serwisów społecznościowych Facebook, a także Vkontakte.

Partnerska współpraca z PLL LOT, obejmująca tak wiele rynków to projekt doskonale wpisujący się w strategię rozwoju naszej spółki. Obecnie z sukcesami prowadzimy szereg kampanii reklamowych, obejmujących zasięgiem działania w wielu krajach na świecie. Nasze kompetencje oraz doświadczenie pozwalają nam na prowadzenie globalnych działań w modelach efektywnościowych – mówi Andriy Synyavskyy, CEE Markets SEM Manager w Cube Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj