Cube Group w finale Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna agencja z Polski

Agencja Cube Group znalazła się w finale Effective Mobile Marketing Awards jako jedyna z Polski. Jurorzy przyznali nominację w kategorii Most Effective Use of Data kampanii mobilnej dla iTaxi, w tym roku nagrodzonej już dwoma statuetkami Golden Arrow.
O autorze
1 min czytania 2017-10-12

To 8. edycja konkursu organizowanego co roku przez wydawcę brytyjskiego „Mobile Marketing Magazine”. – Jurorzy ocenili ponad 180 zgłoszeń w 30 kategoriach od marketerów z Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Niemiec, Turcji, Japonii czy Singapuru. Każdego roku jesteśmy pod wrażeniem zgłaszanych kampanii. Wyłonienie finalistów i zwycięzców i tym razem było sporym wyzwaniem – mówi David Murphy z „Mobile Marketing Magazine”, przewodniczący rady jurorów. W gronie oceniających zasiadają eksperci mobilni z marek, agencji i firm technologicznych, w tym roku m.in. brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis (Online Product Director – Sienne Veit, obecna na liście Top 50 najważniejszych postaci Mobile 2015 wg „The Drum”), American Express (Head of Marketing, Insurance, Nick Bilodeau, znajdujący się w TOP 10 najczęściej obserwowanych influencerów rynku fintech na Twitterze) czy Eurostar (Mobile Product Lead – Mark Cody).

Kampania dla iTaxi powalczy o główną nagrodę w kategorii Most Effective Use of Data z kampaniami dla marek AXA (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway (Francja) i Vodafone (Turcja). Finał konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 16 listopada w Londynie.

Międzynarodowa nominacja to kolejne docenienie wyników zespołów iTaxi i Cube Group – kampania zdobyła już dwie nagrody główne Golden Arrow w kategoriach Digital marketing – SEM oraz Digital marketing – Mobile Marketing, a także nominacje w European Search Awards w kategorii Best Mobile Campaign i Google Premier Partner Awards w kategorii Mobile Innovation.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj