Kampania dla iTaxi walczyła o główną nagrodę w kategorii Most Effective Use of Data z kampaniami dla marek AXA (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway (Francja) oraz Vodafone (Turcja) – ta ostatnia zdobyła wyróżnienie „Highly Commended”. Wyniki konkursu ogłoszono 16 listopada w Londynie. W pozostałych kategoriach wśród nagrodzonych były m.in. marki Domino’s Pizza, Cadbury, lotnisko Heathrow w Londynie, Deutsche Telekom czy wydawcy „Washington Post” i „The Telegraph”.
Effective Mobile Marketing Awards to 8. edycja konkursu organizowanego co roku przez wydawcę brytyjskiego „Mobile Marketing Magazine”. W gronie oceniających zasiadali eksperci mobilni z marek, agencji i firm technologicznych, w tym roku m.in. brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis (Online Product Director – Sienne Veit, obecna na liście Top 50 najważniejszych postaci Mobile 2015 wg „The Drum”), American Express (Head of Marketing, Insurance, Nick Bilodeau, znajdujący się w TOP 10 najczęściej obserwowanych influencerów rynku fintech na Twitterze) czy Eurostar (Mobile Product Lead – Mark Cody).
Zobacz również
Dla zespołów Cube Group i iTaxi to kolejne docenienie. Kampania zdobyła już dwie nagrody główne Golden Arrow w kategoriach Digital marketing – SEM oraz Digital marketing – Mobile Marketing, a także nominacje w European Search Awards w kategorii Best Mobile Campaign i Google Premier Partner Awards w kategorii Mobile Innovation.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]