W ramach długoterminowej umowy Cube Group zajmie się projektowaniem, przygotowaniem, testowaniem i optymalizacją kreacji online do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, m.in. banerów, kampanii mailingowych oraz newsletterów, serwisu WWW, stron docelowych i animacji.
– Oferta Cube Group wyróżniła się silną orientacją na projektowanie, testowanie i optymalizację kreacji pod kątem założonych przez nas celów biznesowych – mówi Damian Petryk, Kierownik Zespołu Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank SA.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Cube Group prowadzi już dla Santander Consumer Banku m.in. działania w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, ponadto działania SEO i z zakresu web analityki.