Sektor zakupów online rośnie w Polsce w tempie dynamicznym, szczególnie dynamicznie rozwija się sektor mobile commerce (zakupów z użyciem urządzeń mobilnych), tendencja ta także dotyczy zakupów usług takich jak: wypoczynek zorganizowany, przeloty bądź też zakwaterowanie. Coraz bardziej świadomi klienci online szukają możliwości kolejnych oszczędności i tu właśnie pojawia się portal CupoNation.pl – wiodący portal z ofertami promocyjnymi oraz kuponami rabatowymi na zakupy w internecie od ponad 2000 sklepów.
Jak wyglądały nasze wyjazdy wakacyjne w 2014 roku? Aż 42% z nas miało jeden urlop wypoczynkowy, większość (46% osób spędziło urlop w kraju, natomiast 18% wyjechało za granicę). W kraju (pod względem województw) jeździmy głównie w góry (aż 42%), jednak w porównaniu do zeszłego roku miał tu miejsce spadek aż o 2 punkty procentowe. Nad morze w 2014 roku wybrało się aż 39% Polaków i w stosunku do 2013 roku miał tu wzrost aż o 3 punkty procentowe. Nad jeziora wybrało się w 2014 10% Polaków, o 2 punkty procentowe mniej niż w roku poprzednim.
Zobacz również
Jeśli chodzi o zagranicę to wybór miejsc docelowych nie jest tak oczywisty. Na pierwszym miejscu są Niemcy (22%). W infografice przedstawione zostało zestawienie topowych 10 kierunków urlopowych Polaków – to zestawienie jest dużą niespodzianką.
Największe zainteresowanie ofertą związaną z podróżami portal CupoNation odnotował w miesiącach od kwietnia do września. W większości z portalu korzystały osoby, które preferowały zaplanowanie wakacji na własną rękę (osobna rezerwacja przelotu i hotelu) – aż 94% użytkowników. Niezależnie od rodzaju preferowanego wypoczynku warto skorzystać z oferty CupoNation przygotowanej w kontekście wakacji 2015. Na portalu znajdziemy ekskluzywne kody rabatowe m.in. na 10% zniżki do hotels.com – portalu oferującego hotele na całym świecie oraz 25 zł zniżki na przeloty międzynarodowe do portalu tripsta.
Kampania dostępna jest do 4 sierpnia pod adresem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing