Cursor z kontraktem na obsługę e-sklepu Amnesty International

Spółka Cursor, należąca do giełdowej Grupy Tell SA, specjalizującej się w outsourcingu sprzedaży, podpisała umowę na kompleksową obsługę serwisu e-commerce Amnesty International Polska.
O autorze
2 min czytania 2015-08-28

W ramach współpracy Cursor odpowiada za całość działań logistycznych, fiskalizację sprzedaży oraz kontakt z odbiorcami końcowymi.

Projekt obsługi e-sklepu Amnesty International został wdrożony przez spółkę w ciągu zaledwie dwóch tygodni od momentu podpisania umowy.

Sklep internetowy uruchomiliśmy z okazji 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce. Chcąc skoncentrować się na naszej statutowej działalności związanej z obroną praw człowieka, obsługę operacyjną sklepu zdecydowaliśmy się powierzyć podmiotowi, który posiada odpowiednią wiedzę i zasoby umożliwiające sprawną realizację tego procesu – powiedział Aleksander Pawłowski z Amnesty International Polska.

Zakres działań Cursora obejmuje całościową obsługę logistyczną e-sklepu – magazynowanie towaru, kompletowanie i wysyłkę zamówień do odbiorców końcowych, obsługę zwrotów i reklamacji, usługi spedycyjne, sporządzanie dokumentacji przewozowej i sprzedażowej. Spółka odpowiada także za procesowanie zamówień, kontakt z klientami oraz prowadzenie ewidencji sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Naszą misją jest wspieranie wzrostów sprzedaży i rozwoju e- sklepów. Dzięki know-how, wypracowanemu na bazie kilkuletnich doświadczeń w obsłudze sektora e-commerce, sprawiamy że logistyka staje się wyróżnikiem rynkowym i przewagą konkurencyjną naszych klientów. Cieszymy się, że możemy wspierać działalność Amnesty International, bo inicjatywy dotyczące dbałości o prawa człowieka są nam bliskie – mówi Grzegorz Wroniszewski, dyrektor zarządzający usługami e-logistics z Cursor SA.

Obsługa e-sklepów jest realizowana przez Cursor z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi informatycznych, które mogą być zintegrowane z aplikacjami klientów. Wszystkie czynności są monitorowane z poziomu systemu, co pozwala usprawnić realizację procesów i wyeliminować potencjalne błędy. Firmy korzystające z usługi otrzymują bieżące raporty m.in. dotyczące sprzedaży czy ilości zwrotów, co pozwala na bieżąco monitorować efektywność internetowego kanału sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach projektów e-logistycznych Cursor obsługuje 0,5 mln przesyłek rocznie. Do grona klientów spółki należą zarówno najwięksi gracze z sektora e-commerce, jak i niewielkie rodzinne e-sklepy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Każdy klient jest dla nas tak samo ważny, niezależnie od skali projektu. W ramach naszej usługi doradzamy, jak zoptymalizować obsługę e-sklepu, co z jednej strony pozwala zmniejszyć koszty od strony operacyjnej, a z drugiej przekłada się na podniesienie jakości obsługi operacji logistycznych i satysfakcji odbiorców końcowych – powiedział Łukasz Wysokiński, manager usług e-commerce w Cursor SA.

Cursor, w ramach Grupy Tell, oferuje także kompleksową usługę end2end dedykowaną sektorowi e-commerce. Rozwiązanie umożliwia wydzielenie na zewnątrz większości zadań związanych z prowadzeniem internetowego kanału sprzedaży – od stworzenia projektu e-sklepu i dostarczenia technologii niezbędnej do jego prowadzenia, marketing, magazynowanie i wysyłkę towaru do klientów, aż po obsługę posprzedażową.

W sklepie internetowym Amnesty International Poland, działającym pod adresem, dostępne są produkty promujące działania stowarzyszenia, m.in. koszulki, kubki, pocztówki i „niezbędniki aktywistów”.