W ramach współpracy Cut The Mustard zrealizowała dwa spoty telewizyjne, które są od października emitowane w TV.
W reklamie środka przeciwbólowego Etopiryna możemy zauważyć odświeżenie wizerunku marki. Jednocześnie wykorzystano dyskretne nawiązanie do dobrze znanej Goździkowej, którą teraz zastąpiła nowoczesna mama bohaterki, zmagającej się z bólem głowy.
Zobacz również
Komunikacja Pyralgina to natomiast silne nawiązanie do korzeni leku, czyli dawnej dostępności tylko na receptę. W reklamie poznamy historię bohaterki i jej dramatycznego wypadku, w którym to Pyralgina okazała się pierwszą pomocą na jej silny i dokuczliwy ból.
Za strategię i koncepcję działań dla obydwu marek leków, odpowiada Cut The Mustard. Produkcją spotów zajął się Watchout Productions a reżyserią Marek Cichy.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, woda ID’EAU, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing