TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cut The Mustard dla Etopiryna i Pyralgina

Agencja Cut The Mustard w ramach wygranego przetargu stworzyła nowe platformy komunikacji leków przeciwbólowych Etopiryna i Pyralgina, produkowanych przez Polpharmę.
O autorze
1 min czytania 2017-10-17

W ramach współpracy Cut The Mustard zrealizowała dwa spoty telewizyjne, które są od października emitowane w TV.

W reklamie środka przeciwbólowego Etopiryna możemy zauważyć odświeżenie wizerunku marki. Jednocześnie wykorzystano dyskretne nawiązanie do dobrze znanej Goździkowej, którą teraz zastąpiła nowoczesna mama bohaterki, zmagającej się z bólem głowy.

Komunikacja Pyralgina to natomiast silne nawiązanie do korzeni leku, czyli dawnej dostępności tylko na receptę. W reklamie poznamy historię bohaterki i jej dramatycznego wypadku, w którym to Pyralgina okazała się pierwszą pomocą na jej silny i dokuczliwy ból.

Za strategię i koncepcję działań dla obydwu marek leków, odpowiada Cut The Mustard. Produkcją spotów zajął się Watchout Productions a reżyserią Marek Cichy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Aegon, H&M, Polpharma, woda ID’EAU, PwC MatchBeta, czy L’Oreal.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się