TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cut The Mustard prowadzi komunikację Happy Color dla GDD w digital

Od kwietnia obsługą kanałów social media dla marki Happy Color zajmie się agencja Cut The Mustard. To efekt wygranego przetargu, w którym udział wzięły 4 inne agencje.
O autorze
0 min czytania 2018-04-24

W ramach obsługi stałej Cut The Mustard odpowiadać będzie za produkcję contentu, prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie, akcje specjalne i poszerzanie grup odbiorców marki Happy Color.

Happy Color to rozpoznawalna na rynku polskim marka wysokiej jakości produktów szkolnych i kreatywnych. Właścicielem marki Happy Color jest firma GDD sp. z o.o. W ofercie GDD znajdują się wysokiej jakości produkty takich marek, jak Staedtler, UHU, Folia czy Laco.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. H&M, Reebok, Kompania Piwowarska, Aegon, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj