Cut The Mustard prowadzi komunikację nowej edycji programu LECHSTARTER i angażuje do niej Piotra “Vienia” Więcławskiego

Agencja Cut The Mustard, w ramach stałej współpracy z marką Lech, odpowiada za ideę komunikacji programu CSR Lechstarter, propozycję głównego ambasadora - Vienia, projekt i wdrożenie strony oraz stworzenie wszystkich materiałów foto/video - łącznie z lifestylowym filmem “Głos Miasta”...
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

…na potrzeby komunikacji w Social Media.

Lechstarter to program CSR nastawiony na pozytywne zmiany w polskich miastach. Jeżeli ktoś z Was ma pomysł na taką zmiany, to Leszek na realizację tych pomysłów ma 1 000 000 zł. Dlatego też każdy zgłoszony projekt to szansa na realizację inicjatyw poprawiających życie mieszkańcom polskich miast.

W III edycji do grona jury i ambasadorów programu dołączył Piotr “Vienio” Więcławski – raper, wokalista, autor tekstów i producent muzyczny. Legenda polskiego hip-hopu. Miasto inspiruje go do tworzenia kolejnych utworów, poprzez które staje się jego głosem i motywuje otoczenie do działania. Dlatego też idealnie pasuje do roli jurora w programie Lechstarter.

Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Lech, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy projekcie współpracowały agencje: Tailor Made PR, ZenithOptimedia Group, Agencja Afekt.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się