…na potrzeby komunikacji w Social Media.
Lechstarter to program CSR nastawiony na pozytywne zmiany w polskich miastach. Jeżeli ktoś z Was ma pomysł na taką zmiany, to Leszek na realizację tych pomysłów ma 1 000 000 zł. Dlatego też każdy zgłoszony projekt to szansa na realizację inicjatyw poprawiających życie mieszkańcom polskich miast.
Zobacz również
W III edycji do grona jury i ambasadorów programu dołączył Piotr “Vienio” Więcławski – raper, wokalista, autor tekstów i producent muzyczny. Legenda polskiego hip-hopu. Miasto inspiruje go do tworzenia kolejnych utworów, poprzez które staje się jego głosem i motywuje otoczenie do działania. Dlatego też idealnie pasuje do roli jurora w programie Lechstarter.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajduje się min. Reebok, Lech, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona czy L’Oreal.
Przy projekcie współpracowały agencje: Tailor Made PR, ZenithOptimedia Group, Agencja Afekt.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Więcej informacji dostępnych jest na stronie
Słuchaj podcastu NowyMarketing