Od 1 lutego agencja wspiera szwedzką markę odzieżową w zakresie strategii, kreacji i egzekucji w kanałach social media. Przez 2 lata Cut the Mustard będzie odpowiadać za działania na 5 rynkach Europy Środkowo – Wschodniej: polskim, czeskim, słowackim, rumuńskim i węgierskim.
Współpraca jest wynikiem wygranego przez Cut the Mustard przetargu, rozstrzygniętego przez H&M w połowie grudnia ubiegłego roku.
Zobacz również
Przez ostatnie dwa lata firmy współpracowały projektowo. Agencja odpowiadała m.in. za ideę kreatywną i komunikację muzycznych wydarzeń specjalnych „H&M Dworzec” oraz „H&M Music”, a także za taktyczną aktywację social media „Walentynki bez cenzury” przeprowadzoną w kanałach własnych marki. Zrealizowano również działania content wideo „H&M Konfrontacja Stylów Męskich”, składające się z serii męskich pojedynków nawiązujących stylistyką do zawodowych gal bokserskich. Materiały wideo opublikowane zostały na kanałach social media Newonce, a także na profilach influencerów.