Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M

Agencja kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz Sp. z.o.o.).
O autorze
0 min czytania 2023-04-21

Z okazji premiery wiosennej kolekcji w dwóch sklepach w Warszawie i dwóch sklepach w Bukareszcie, stanęła wyjątkowa instalacja kwietna, która nawiązuje również do najnowszego spotu H&M. 

Dodatkowo w dniach od 30 marca do 1 kwietnia klubowicze programu lojalnościowego Hello H&M Member, którzy dokonają zakupów za min. 120 zł mieli możliwość skomponowania swoich własnych perfum lub otrzymania jednego z trzech zapachów przygotowanych specjalnie na tę okazję we współpracy z Mo61 Perfum Lab. Podobny mechanizm obowiązuje w jednym z bukaresztańskich sklepów z lokalnym laboratorium perfumiarskim – Casa Goa.

Agencja Cut The Mustard współpracuje z rynkami CEE H&M od 2018.

PS Cut The Mustard z obsługą marki LECH na kolejny rok

Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj