Dla Cut The Mustard będzie to już szósty rok pracy dla marek Lech Premium oraz Lech Free. Dodatkowo agencja w zeszłym roku wygrała przetarg na obsługę PR oraz działań influencerskich bezalkoholowego wariantu i ta współpraca także została przedłużona o kolejny rok.
Wiele ze stworzonych kampanii i aktywacji znalazło uznanie w branżowych konkursach kreatywnych. Ostatnim przykładem jest Lech Free Challenge, w którym do stworzenia contentu zaproszono m.in. Krzysztofa Gonciarza, Joannę Jędrzejczyk, Izaka, Rafała Jonkisza czy Kasię Szklarczyk.
Zobacz również
Aktualnie Cut The Mustard zajmuje się działaniami digital oraz w social media, które związane są z wprowadzeniem na rynek produktowej nowości – Lecha Easy przez Kompanię Piwowarską pod hasłem „Lech it Easy”.
– Nasza strategia jest konsekwentnie realizowana: zrozumienie, zaufanie i partnerstwo w biznesie, dzięki temu łączy nas bardzo dobra relacja. Każde nasze działanie dla marki można zweryfikować w zakresie naszej skuteczności i innowacyjności. Jestem dumna, że możemy wspierać szósty rok w rozwoju markę LECH, oferując szeroką gamę rozwiązań digitalowych – mówi Karolina Witecka, CEO w Cut The Mustard.
PS Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M
Agencja kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz Sp. z.o.o.).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing