Cut The Mustard z obsługą marki LECH na kolejny rok

Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.
O autorze
1 min czytania 2023-04-21

Dla Cut The Mustard będzie to już szósty rok pracy dla marek Lech Premium oraz Lech Free. Dodatkowo agencja w zeszłym roku wygrała przetarg na obsługę PR oraz działań influencerskich bezalkoholowego wariantu i ta współpraca także została przedłużona o kolejny rok.

Wiele ze stworzonych kampanii i aktywacji znalazło uznanie w branżowych konkursach kreatywnych. Ostatnim przykładem jest Lech Free Challenge, w którym do stworzenia contentu zaproszono m.in. Krzysztofa Gonciarza, Joannę Jędrzejczyk, Izaka, Rafała Jonkisza czy Kasię Szklarczyk. 

Aktualnie Cut The Mustard zajmuje się działaniami digital oraz w social media, które związane są z wprowadzeniem na rynek produktowej nowości – Lecha Easy przez Kompanię Piwowarską pod hasłem „Lech it Easy”. 

– Nasza strategia jest konsekwentnie realizowana: zrozumienie, zaufanie i partnerstwo w biznesie, dzięki temu łączy nas bardzo dobra relacja. Każde nasze działanie dla marki można zweryfikować w zakresie naszej skuteczności i innowacyjności. Jestem dumna, że możemy wspierać szósty rok w rozwoju markę  LECH, oferując szeroką gamę rozwiązań digitalowych – mówi Karolina Witecka, CEO w Cut The Mustard.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M

Agencja kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz Sp. z.o.o.).

Słuchaj podcastu NowyMarketing