Cut The Mustard wygrywa przetarg na obsługę marki Żywiec Zdrój w mediach społecznościowych

Z końcem minionego roku agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę kanałów social media należącej do grupy spółek Danone marki Żywiec Zdrój.
O autorze
0 min czytania 2021-01-28

Od początku stycznia zespół agencji odpowiada za przygotowanie strategii i prowadzenie komunikacji ongoing Żywiec Zdrój na Facebooku, Instagramie, Linkedinie oraz Pinterest. Do zadań agencji należy także proaktywna i reaktywna moderacja, jak również analiza rynku i działań konkurencji w ustalonym obszarze.

Cut The Mustard posiada doświadczenie we współpracy z marką Żywiec Zdrój. W 2019 r. agencja współodpowiadała za przygotowanie koncepcji i realizację promującej segregację plastiku kampanii #dożółtegokosza, która zdobyła brązowe Effie w kategorii Positive change: CSR, Edukacja społeczna i Pro Bono.