Łukasz będzie odpowiedzialny za realizację i rozwój strategii biznesowej związanej z budżetem i optymalizację kosztów agencji. Do jego obowiązków będzie należało również budżetowanie projektów, analizowanie wyników o charakterze finansowym i sprzedażowym.
– Wierzę, że zmiana w rozwoju zawodowym Łukasza i przejście ze stanowiska client service supervisora na dyrektora operacyjnego, pozwoli mu wykorzystać zdobytą wiedzę i doświadczenie zawodowe, co w dłuższej perspektywie przełoży się na usprawnienie procesów i optymalizację kosztów agencyjnych – mówi Karolina Witecka, Co-founderka, CEO w agencji reklamowej Cut The Mustard.
Zobacz również
Łukasz ma ponad 11 letnie doświadczenie w branży reklamowo-marketingowej, w tym w komunikacji PR, social media, digital i relacjach influencerskich. Z Cut The Mustard związany jest od 6 lat, gdzie od 2018 roku pełnił funkcję client service supervisora. Pracował dla takich marek jak Reebok, H&M, Tyskie, Coca-Cola, Lavazza, Klarna, Metaxa, PizzaHut.
PS Cut The Mustard z obsługą marki LECH na kolejny rok
Kompania Piwowarska bezprzetargowo przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media i influencer marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]